benik

benik

benik

benik

آموزش برق خودرو درجه یک چه سرفصل هایی را شامل می شود؟

آموزش برق خودرو درجه یک چه سرفصل هایی را شامل می شود؟

دوره آموزش برق خودرو که با نام کلاس آموزش باطری سازی نیز شناخته می شود یکی از کلاس هایی است که در بسیاری از مراکز آموزشی مجاز فنی و حرفه ای تعلیم داده می شوند. دانشجویان و هنرجویان این دوره ها پس از اتمام دوره در صورت دقت به تعلیمات و فرا گرفتن دوره خواهند توانست سیستم برق خورد را به خوبی تحلیل کرده، مشکلات موجود در برق و باطری ماشین را یافته و آن ها را تعمیر و رفع و رجوع کنند. دوره برق ماشین فنی حرفه ای که بهتر است از آن با نام برق خودرو یاد کنیم به دو درجه یک( حرفه ای) و دو(فوق حرفه ای) تقسیم می شوند. در ادامه در مورد سرفصل های این دوره با شما صحبت خواهیم کرد.

  

سرفصل های کلاس برق خودرو فنی حرفه ای

شرکت کنندگان در این دوره ابتدا ب ابزار شناسی و آموزش شناخت ابزار مواجه می شوند تا در صورت نیاز به استفاد از هرکدام از این ابزار ها بتوانند مشکل خود را حل کنند.

پس از آن در جلسات بعدی افراد و حضار در کلاس و دوره آموزشی برق با مبانی الکتریسیته آشنا شده تا قدری از نظر تئوری نیز بر قضیه تسلط یابتد که این امر آن ها را در راه تجزیه و تحلیل بسیاری یاری خواهد کرد.

بخش بعدی این دوره شامل شناخت نحوه عملکرد و ساختار انواع باطری است که به این ترتیب هنر آموز خواهد توانست از باطری نیز به طور کامل سر در آورده و در مواقع تعمیر با مشکل مواجه نشود.

مباحث بعدی شامل مواردی همچون کسب اطلاعات در مورد باتری و استارت و سیستم روشنایی و سیم کشی خودرو است، که در انتها به توانایی در تعمیر سیستم صوتی گرمایشی و سرمایشی خودرو ختم خواهد شد. ضمناً یادگیری عملکرد و عیب یابی مدارهای جانبی نیز مربوط به همین سطح آموزش است .

دوره تکمیلی برق خودرو

چنانچه فردی قصد داشته باشید، چیزی بیشتر از این را فرا بگیرد باید در دوره های تکملی نیز شرکت کند که به آن دوره درجه 1 می گویند. در واقع هر شخصی که در  کلاس آموزش برق خودرو درجه 1 و  2 شرکت کند به یک استاد کار تمام عیار تبدیل شده و می تواند هر مشکل برقی را در خودرو رفع کند.

مدرک برق خودرو

مدرک برق خودرو به انواع مختلفی تقسیم می شود. این انواع مدرک شامل مدرک فنی حرفه ای، مدارک دانشگاهی و مدارک غیر رسمی تقسیم می شود. اگر به دنیال شغلی آینده دار هستید، یا قصد مهاجرت دارید، دو راه بیشتر در مقابل شما نیست. یا اینکه مدرک دانشگاهی بگیرید و یا اینکه در کلاس های فنی و حرفه ای شرکت کرده و مدرکی فنی با ارزش بین المللی دریافت کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.